Мета та завдання:
- створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
- повторити та закріпити вивчений матеріал;
- вчити дітей колективній діяльності, співпраці.
„Подорож” проводиться з учнями 6 класу. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує маршрутний лист “traintable”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.
Хід гри
Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!
Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню, пропонується інша мелодія.
Station 2: “Phonetics”
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]
Station 3: “Reading”
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.
Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.
Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.
Station 4: “Poetical”
Розкажіть вірш англійською мовою.
Thedog
|
What I cando
|
I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I lovemydog. Helovesmetoo.
|
I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.
|
Station 5: “Grammatical”
І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)
|
ІІ. Знайдіть і виправте помилку
|
1. I …a pupil.
2.You … from England.
3. My dad … tall and strong.
4. My mum … very good.
5. This dog … fat.
6. We …big.
7. Pete and Bob … students.
|
1. Ann and Mike is pupils.
2. We English are.
3. I have five book.
4. They has two stars.
5. What is your names?
6. I see one dogs.
7. Pete run in the park.
|
Station 6: “Lexical”
Продовжити перелік слів за темами (усно):
1. dog … 2. red … 3. read …
Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.
Station 7: “Riddles”
Відгадайте загадки.
- I live in a hot country.
I am big.
I give people milk.
I have a hump ( горб) on my back
What am I? (a camel)
|
- The teachers writes
On me with chalk, (мел)
My face is black,
I cannot talk,
What am I? (a blackboard)
|
Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”
Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.
Station 10: “Crossword”
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).
k
|
r
|
e
|
d
|
a
|
j
|
l
|
a
|
y
|
d
|
b
|
b
|
r
|
o
|
e
|
k
|
s
|
g
|
r
|
e
|
y
|
l
|
r
|
f
|
g
|
r
|
e
|
e
|
n
|
m
|
l
|
c
|
a
|
o
|
k
|
i
|
g
|
a
|
t
|
b
|
v
|
l
|
p
|
c
|
w
|
b
|
l
|
u
|
e
|
n
|
n
|
b
|
o
|
i
|
k
|
n
|
i
|
g
|
z
|
j
|
n
|
g
|
y
|
w
|
n
|
i
|
f
|
q
|
c
|
w
|
h
|
s
|
t
|
e
|
o
|
k
|
p
|
|