Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Лютий » 6 » Конкурс – змагання на кращого знавця англійської мови(8 клас)
21:08
Конкурс – змагання на кращого знавця англійської мови(8 клас)

Мета : сприяти естетичному вихованню учнів; розширити і поглибити знання учнів з англійської мови, вдосконалювати їхні мовленнєві навички та уміння; активізувати навички усного мовлення, розширити словниковий запас; розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати доброзичливість, активність і працьовитість.

Обладнання: аркуші паперу з цифрами, листівками з квітами, букви алфавіту (набір), круг із словами, картки із словами, картки з реченнями.

ХІД ВІКТОРИНИ

1. Організаційний момент.

а) привітання;

Teacher. Goodafternoon, dearfriends! Gladtoseeyou! Youarewelcometoourcompetition betweentheteamsoftheeightforms. Now, I wantbothteamstocomehere.

Team “Сhampion” comehere, please! Andteam “Shrek” hereplease. Let’sgreettheteams. Goodlucktoyou!

Вчитель. Добрий день, дорогі друзі! Раді вас бачити. Запрошуємо вас подивитися конкурс-змагання між командами 8 класу на кращого знавця англійської мови. Давайте запросимо членів команд. Команда «Чемпіон», прошу вийти сюди. Команда «Шрек», прошу вийти сюди.

Давайте привітаємо команди. Успіху всім!

б) повідомлення правил гри;

в) представлення команд (коротке повідомлення про склад команди, її назву).

2. Основна частина гри.

Teacher. Andnowit’shightimetobeginourcompetition. Firstofallwewanttoknow I youcancount.

Вчитель. Отже, час розпочинати наші змагання. Перш за все ми хочемо дізнатися, чи вмієте ви рахувати.

1. А зараз перший конкурс. Прошу вийти до мене двох учнів, по одному з кожної команди. Ваше завдання: порахувати від 1 до 20 та від 20 до 1. Хто швидше і правильніше це зробить?

2.    А зараз наступний конкурс. Ми будемо виконувати арифметичні дії. Треба по 2 учні з кожної команди. Ведучий по черзі показує арифметичні дії, а учні їх виконують англійською мовою.

Завдання: усно підрахувати й дати відповідь англійською мовою.

Приклади:

  • 110-1=109; 100+6=106
  • 120+8=128; 12+12=24
  • 13+7=20; 100-20=80
  • 150+150=30; 88-50=38
  • 70-30=40; 15+5=20
  • 90-40=50; 20+30=50
  • 15-10=5;      900-400=500
  • 18+3=21; 220+7=227
  • 33-12=21;     60-31=29

3.На листку паперу написані цифри різними кольорами. Виходить по одному представнику з кожної команди. Представники однієї команди називають цифри червоного кольору, а інші – зеленого.

4.Порахувати квіти на листівках. Виходить 3-4 учні з кожної команди. Один рахує квіти на своїй листівці, інший продовжує і т.д. Виграє та команда, яка правильно і швидко порахувала квіти.

Teacher. Andnowwewanttoseeifyouknowthe ABC.

Вчитель. А зараз ми хочемо побачити, чи знаєте ви алфавіт.

5.Запрошуються по два учні з кожної команди.Один називає літери алфавіту, а інший  пише їх на дошці одночасно.

Z, Q, R, W, T, E, Y, O, P, U, I, D, A, F, S, G, J, H, L, X, K, B, C, N, V, M

6.Учасники одержують по набору букв. Хто більше і швидше складе слів з цих букв, той виграє.

A, g, I, t, n, o, d, e, b, p (big, at, not, on, no, it, bed, bag, pen, ten, in, Ben, bad, dog, pig, and).

7.Вчитель показує картки зі словами. Учасники повинні назвати слово по буквах і прочитати його. Виграє та команда, яка правильно назвала слово. Little, doll, pen, bag, black, crack, soon, moon, cook, took, jump, jack, squirrel, quickly, park, dark, fork, door, girl, bird, they, this, chair, hair, shelf, short.

8.Вчитель називає англійською мовою предмети, по одному учаснику від команд малюють зображення цих предметів (одночасно). A tree, a cat, a pen, a flower, a dress, s house, a ball, a cap, a pencil, a boy, a girl.

9.Кожна команда одержує круг із словами, які написані різними кольорами. Члени команди по черзі читають слова, й перекладають їх. Один учень читає слова одного кольору, другий - іншого.

10.Представники команди одержують картки із реченнями написаними українською мовою.

Завдання: швидко і правильно перекласти ці речення.

1)WestudyEnglish

Ми вивчаємо англійську мову.

2) Myhobbyisreading

Моє хобі – читання.

3)Iliketoplayfootball.

Я люблю грати в футбол.

4) AliceisfromFrance.

Аліса із Франції.

5)Tomhas a largefamily.

У Тома велика сім'я.

6)Sheismyteacher.

Вона – моя вчителька.

7)Ihave a friend.

У мене є друг.

8)Mybrotheris a doctor.

Мій брат – лікар.

11. Розгадай загадки:

Ithasnolegs,
Butjustforfun.
Itisalways
Ontherun (a ball).

Redorrosy
Insummer I grow.
I am a fineflower
Asyouknow (a rose).

Mybeautifultailisbushy
Andthecolourofitisred.
I hatetheideaofbeingworn
Oruponyourhead (a fox).

Ifyouwant
Todraw a straightline,
Makeuseofme,
Forthisbusinessismine (a ruler).

Еhisis a house
Withonewindowinit,
Showingfilms
Nearlyveryminutes (TV set).

12. Гра «Всезнайки»
1. Howmanydaysarein a week?
2. WhatdayisafterFriday?
3. Whatdayhas a letter M?
4. Howdowename a placewherewestudy?
5. WhatholidaydoEnglishpeoplecelebrateonthe 25 thofDecember?
6. Wheredotheyputpresents?
7. Whatdopeopledecorate?
8. WhatdopeoplesingonChristmas?

Teacher.That’stheendofthecompetition. Thankyouverymuch.

Вчитель. Ось і кінець нашого конкурсу. Спасибі вам велике.

3. Підведення підсумків вікторини, нагородження переможців

Вчитель підраховує загальну суму балів кожної команди, відзначає найбільш активних учасників команд .

                                                  

 

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 336 | Додав: Наталі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: